kajs.

tjing igen!
Cyklade innan, cyklade faktiskt 1 mil på 26 sek ;). haha. det blir mindre och mindre tycker jag ;p. Och när jag satt där och cykla i min snygga Totti tröja och mina fågel tights så kom pontus, haha! frida sov så våga han inte vecka henne så kom han in till mig, jag blev skit rädd. haha. men han skulle bara lämna sponsrings pengar från hans mormor, tacktack! va är typ uppe i runt 18.00 nu. Vi ska till Lalandia, vi bara ska det! världens bästa badland, haha. låter väldigt  barnsligt, men där är faktiskt skit kul! och att hela klassen bara för umgås tillsammans en sista gång innan vi går ut nian, bara vi ä helt underbart. Jag längtar så

Va och sola innan med frida, hon skulle inte göra någon mat till max så vi åkte och sola istället. Jag har börjat ta 16 min nu och så är där nya rör och allt. Jag är brun! haha :). Och så har jag duschat och sånt nu, använde mig av mitt silverschampo, mitt hår har bara lite nyanser av gult nu, men jag vill använda det endån :) Imorgon ska jag få några slingor i mitt hår. Frida ska färga sitt underhår, så jag ska allt få mig någon slinga. haha Och imorgon ska der ringas sponsring, ja fy vad det ska ringas. haha. Jönsa får ringa, han är duttig :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0