kajs

fredag; skola hem och sätta sig på datan och göra lite läxa. Sen åkte jag till klippan me frida, frida& jessica och sola. Gött eller vad, jag och frida ska sola på söndag också. Man vill ju vara brun nu påp vintern ;). haha.Fick veta att Emma kommer hit. Hon ska med oss till ekebo sen sova här. Så kuul vi ska ha det! haha. Sen ska vi åka gemensamt till träning på söndag. Sen hämtar henne föräldrar henne där. Mös med mamma, pappa och frida, vi åt popcorn och kolla på let's dance. Jag har allt skaffat mig några favoriter. Frida är riktigt söt når hon kollar påd det haha. Hon lever sig verklign in i tv;n. hah gullunge till syster jag har <3¨

lördag; ikväll är det ekebo, ska åka med emma, emma och frida ;D haha. hoppas det kommer mångaman känner för det ä roligast då! Ska snart gå upp til eriks med frida. hon skulle köpa tuggummi eller vad hon sa ;p. Jag ska städa och bara möjsa hela dan :). hihi. Sen kanske ikväll! puss

tack så jätte mycket för min fina sida. Den blev verkligen jätte fin helena :)


Kommentarer
Postat av: Hilajna

Det var så lite Kajsa. ;D

2008-01-20 @ 19:50:50
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0