hellyckad kväl hos jessica.

Skit kul hade man hos jessica ikväll asså, tack alla som va där för en underbar kväll. Det började med att jag och frida kom dit runt halv 5 kvart i 5 någon gång så började vi med maten direkt, jag gjorde köttfärsen och dem andra två fjolorna hackade grönsaker..  Vi va väl klara med allt halv 6 någon gång och då va det tänkt att de skulle komma men nej, jim, josh och tour kom kvart i 6 - 6 någon gång ;p. Jag knde mig nästan lite som en värdinna i jessicas hem. haha! Jag älskar sånna här kvällar, vi får göra det ofta. Det är så kul att bara umgås och kolla film och äta något tillsammans. Där satt alla 9, jag, jessica, frida, wilmer, josh, bure, tour och jim och åt taco och roade oss. Joel va också med ett tag men han mådde dåligt och kund einte vara inne så han fick tyvärr åka hem. Men det va kul att få träffa honom iallafall. Efter maten gick vi upp på övervåningen fö att sjunga singstar. Alla lär sig det nu, så det är mer kamp nu, haha! Sen skulle alla gå ut och ta lite luft men jag frida och jessica började på fruktsalladen som vi skulle ha medan vi tittade på film, beta house. haha sicken sjuk film! haha. Josh stack hem runt 11 och då satt resten uppe i deras vardagsrum och bara snacka. alla va skit trötta och skratta hela tiden. Jag och frida fick med oss hem light glass (oboy) som jag sitter och smaskar på nu :), det är ju trots allt fredag/lördag. haha.


Imorgon ska jag mest göra läxa försöka bli klar med min uppsatts på so;n. Sen ska jag nog ut och springa om vädret tillåter, för se om jag hittar på något annat också . men nu ska jag äta upp min glass sitta lite på msn och sen hoppa i sängen, för egentligen är jag ruskigt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0