God morgon,

Då är det söndag igen, jag tycker inte om söndagar. Det finns absolut inget att göra. Jag vaknade 10.00 gick ner och åt frukost och kollade på skidor på tv;n och nu sitter jag här och spelar president med Helena. Det va riktigt roligt att få träffa dig igår Helena, har saknat dig så mkt, vi får börja träffas mer. För vi har alltid så kul!

Imorgon är det skola igen och jag ska till ebba och prata om mitt gymnasieval får se hur det blir, vill helst gå hälsa och idrott på JB.  Nej nu måste jag sluta skriva för att koncentrera mig helt på president annars blir dem helt tossiga på mig ;p


Kommentarer
Postat av: Hilajna

Jaa, tack detsamma. Det var superroligt. :) Hoppas det blir många fler gånger. :)

2008-01-15 @ 22:04:01
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0