fredag& lördag

Igår/ Fredag som varje vanlig fredag förrutom loven, gick jag i skolan. Väldigt skön fredag, vi va och kolla på en teater den hette någon reunion har jag för mig. den va faktiskt lite små bra, haha. Vi åkte hem och åt i matan, jag, Frida, Jim& Jessica satt längst kvar i mattan och mös (; haha! Sen cyklad jag och min syster hem. Precis när jag kommer inann för dörren ringer min bästa vän frida och frågar om jag är klar för att vi skulle åka till ängelholm och åka skridskor, bambi på hal is as, haha. va där till typ 3 sen satte jag mig ner och gjorde franska och matte spela yatzy med jim och snackade lite med joel och wilmer. Min pojkvän hade ringt till pizzan och beställt bord för typ 10 så 10 st i från vår klass satt och åt pizza och bara mös tillsammans, sen gick alla hem till oss och sjöng sing star,  kolla lite tv och åt poppisar. det sluta med att dessan, joel och jim sov här.

Idag/ Lördag vaknad jag upp med jimbo, varmt va det! fixa litepå rummet och gick ner och åt frukost då ringde kusin Helena och frågade om hon fick komma så hon kom någon gång vida halv två - två kanske. Vi va ute och gick i en time typ, haha.  Har nog aldrig hört någon fråga så mycket om vi inte är framme snart ;b. haha gullunge. När vi kom hem satte jag mig vid min data och helena vid mammas&pappas data och så spelade vi lite yatzy, sen va det tacos som gällde, haha. Helena åt lite för Robban också. thih. Efter tacon spelade jag och Helena lite spel& tog något parti kort, men vi tröttnade och bestämmde oss för att spela president på datan istället! så jag Frida och Helena satte oss på varsin data och spela det. Sen blev klockan mkt och Helena åkte hem, och nu sitter jag här och ska strax hoppa i säng och kolla jönssonligan. haha


Kommentarer
Postat av: Hilajna

HAHA, jag kom faktiskt klockan 12. ;P HAHA, detta var fan roligt att läsa. Bra att du skaffat blogg, tummen upp för dig! ;D

2008-01-15 @ 22:03:07
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0