ekebo

lödag kväll eller söndag morgon? välj själv. Jag är iallfall skit trött. ska snart hoppa i sängs men ska bara skriva några rader om ekebo. Vi åkte dit någon gång vid tjugo över 9 och va där ungefär tio- fem i 9 och sicken kö, har aldrig varit där när det varit så många, men det gör ju allt mk roligare. Adam Tensta va där och spela lite låtar, sen såg jag honom även på dansgolvet där han stod och dansa med några tjejer, haha. Min pojkvän började blöda och jag gråta, usch säger jag det va nog det tråkigaste. De har faktiskt gjort om lite på ekebo också, fiint! Sarah jobbade, hon stod och sålde dricka. haha. Emma ligger nu på en madrass på golvet och kollar på freaky friday och käkar popcorn, haha och frida sitter på sin data ;). haha !nej nu ska jag hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0