25 januari

Nu ska jag strax sätta mig på cyklen och börja cykla, logiskt men sant! :) ikväll blir det kill- tjejkäll hemma hos jessica. Det ska bli mycket mys.

Btw, igår va jag på jb, såg martin josh och bure. Men de såg inte mig. Vigick runt och kolla så km vi till it-media programmet och så stod vi där och kolla. Hälsa och idrottsprogrammet verkade skit kul. Jag vill lätt går där, hoppas då bara att jag kommer in. Ska verkligen göra mitt bästa. Och alla mina nära och kära som också vill gå där, jag hoppas på er också! :)Jag frida och frida ska cykla till familia sen och kolla på skor. typ tio över två ska vi hem till frida så jag måste skynda mig nu, tjingeling mina prinsar& prinsessor.


Kommentarer
Postat av: johanna

cykla till familia? :O

2008-01-25 @ 18:49:08
Postat av: jimpim

CYKLA TILL FAMILIA >.

2008-02-08 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0