22 januari

Inte för att vara sån, men jag skriver och skriver hur mycket som helst och inte en enda kan skriva en lite kommentar? (a) hihi. Jag vill att ni ska göra det! Jim jönsson kom igen ;) .haha. Jag sitter och kollar handboll nu, tränat läxa med frida i typ två och en halv timme, både engelska och so. Vi gjorde god fruktsallad som vi åt upp väldigt snabbt. hihi. Den va ju så god. Ska fortsätta med läxan strax. sen måste jag leta kläder till imorgon och gå och lägga mig i tid. Igår va jag vaken till typ kvart i två, trodde jag skulle dö så trött jag var i morse. Jim va så söt så jag kunde inte slita mig från mobilen, haha. Min mobil bara knepar hela tiden och jag tycker inte om msn för fem öre på den mobilen asså. På torsag har vi ju so prov och på fredag har vi jobbigt engelska prov. Engelska är jobbigt! och jag tycker inte om det så värst mycket. men skriver mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Jim.

Den är jobbig, men du klarar den :)

2008-01-22 @ 20:40:02
Postat av: jimpim

okej förlåt kajsa ska kommentera mer :/

2008-01-23 @ 18:01:47
Postat av: J

nej kajsa, vi har engelska prov på torsdag och so prov på fredag ;).

2008-01-23 @ 20:06:10
Postat av: kajsa

jaja, skit samma. De är endån över nu! ;p

2008-01-26 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0