21 januari

I morse väcktes jag utav joel! jag hörde en röst inne på fridas rum och tänkte att det lät som joel men va inte säker för va helt yrvaken, sen kom stegen in på mitt rum. Haha, han ställde sig framför min säng och skulle dra bort täcket för att väcka mig så tände jag min fönsterlampa precis då. haha. där blev allt lite rädd. Fixade mig och gick ner och åt frukost. Sen cyklade jag och frida till skolan som vanligt. Prata med Annika Ingelström idag angående resekommiten, mycket bra vetande. Det behövdes verkligen.

Istället för vår gympa lektion kom det några folk från omvårdnads programmet och babblade, typ ingen lyssna. Amanda väl men hon är väl också den enda som ska gå där ;p. Usch vad sur jag blev när jag fick veta att vi skulle stå och lyssna på dem än att ha idrott, inte alls vad jag hade tänkt mig! blä på dem. Där va två lärare en kvinna och en man.  Hon pratade hela tiden och va allmänt jobbig och en han likna en bög och han skratta man mest åt,haha. Jag, frida, jessica& jim stannade kvar lite och så började dem lärarna att prata med oss om vad vi tänkte välja. och jag sa fotboll och det önskade faktiskt hon också att det hade funnits på hennes tid för hon älsakde att spela fotboll när hon va lite, och nu är hon ledare på omvårdnad, hur ska det då sluta för mig, usch ja! haha.

Nu på kvällen har jag tränat, de försöker typ få upp vår kondition så vi kör väldigt mkt konditions övningar, idag blev det dock inget spel. Men det kommer väl. haha. Fick veta att träningsmatcherna startar i slutet av februari, hoppas på att man får va med då :/. får se vad som händer. Känns som att man inte vågar tillräckligt nu, innan va man inte rädd för att ta i. Men nu är man det, jag tycker inte om det. Vill vara duktig som jag va i östra, okej man kan inte gemföra östra och stattena alls, men det kändes på ett annat sätt i östra. men det kommer väl med tiden får man hoppas.  :/.Mamma kom och hämta oss efter jobbet och hem och åt god makaronisallad :) mums, sen satte jag mig på datan ett tag och sedan bar det iväg till duschen, haha. Har fått vista installerat på min data nu ;) . mycket mycket fräckt. ångrar inte att jag gjorde det. haha. Tack fridis <3 Naj nu ska jag sluta skriva och försöka jobba lite med min uppsatts.

Frida larsson, tack än en gång. Jag älskar dig mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0