välis..

Hejsan, nu är min klockan 00.08 och jag har varit igång i princip hela dagen, va på väla med wilmer, joel och jim från typ 3 - 8, hittade allt lite rea! :) Wilmer och joel hittade snygga byxor, och ja jim, du ska få dina pengar snart! jag lovar :).  När vi kom hem åt vi sen kom frida för att att vi skulle va  och sen skulle hon sova här för det är jobbigt att gå hem eller något och det va längesen sist. Jessica har trixat och fixat med mitt hår ikväll. det blev väl bra :) men det är riktigt slitet! måste verkligen klippa mig snart! Nu sitter jag här och frida ligger i min säng, måste sova på golvet är natt. Är så snäll så ger frida sängen inatt :p haha. ska hoppa ner på madrassen strax och fortsätta kolla på national tracher ( eller hure det stavas) snart.

btw. Imorgon är det ekebo och jag ska förmodligen dit. Det kommer nog bilder på mina kläder senare ;). Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0