TV.

Idag i skolan fick vi veta att vi skulle ha tema igen, med åttorna, men jag jim och frida ska vara en grupp och spela in en film om vatten, Göra olika expriment och massa sånt ;). beesta filmern evor! den kommer bli rätt bra det känner jag på mig :) haha. Fick tillbaka franska provet också. usch :/. jag vet inte om det är bra eller dåligt. men jag kunde nog fått mer, sånna slarvfel.

Cyklade nyss. Kollade på det här programmet med jordan och hennes kille, kommer inte ihåg vad han heter men det är bra. Sicket liv de lever asså . De är rätt söta ihop faktiskt ;) Det kändes som det gick mycket snabbare när jag cyklade till det. Men det var väl bara för att det var så kul. haha. Jordan bytar till alltid frisyr och det ser lika bra ut varje gång. Tänk om man hade fotografer efter sig hela tiden. Det skulle nog vara lite jobbig, men de verkar inte ha några större problem med det. haha.

Nej nu ska jag gå  och duscha det blir säkert något parti kort med wilmer ikväll , haha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0