tråk

Hade nationellaprov idag som typ  alla 9;or i hela sverige haft ;p. Det gick väl bra, men är mer nervös för torsdagens uppsats, jag kommer inte klara den. usch, det känns såiallafall. Jag har redan poängen för att komma in på jb men jag vill ha 300 poäng, men det kommer jag väl typ inte få :/. Men jag ska kämpa för det :). hihi.

När jag kom hem hade mamma gjort semlor till oss, gott säger jag bara! haha. fetisdagen idag ju ;) och då får man passapå när man får :). haha. Sen gick jag upp och gjorde en massa trams läxa övade på lite franska futurum ord och så engelska som vi har prov på nästa fredag och franska prov på onsdag! blää. ! :(

Nu sitter jag här och checkar Gossip girl. Mitt och jessicas favvo program, haha. Eller jag vet ju inte om serien är bra, men böckerna är riktigt bra iallafall :). sen ska jag nog hoppa ner i säng för jag börjar bli lite trött.

jag byter bakgrunder var varannan dag ;p haha. men jag hittar aldrig någon som jag är riktigt nöjd med. Kan fösöka ha denna i en vecka nu iallafall ;p. Se om det funkar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0