Torsdag

Nationella idag, gick väl bra.Min berättelse handla om ett val men om det var ett oväntat skrivande vat jag inte, men det var det säkert. Jag suger på uppsatser.  Frida gjorde en bra berättelse, haha. Vi hade också engelska idag, som vi koll på film, om typ det med andra världeskriget, det var inte en sann film men en film som man kunde se hur det gick till, jaja blablaa.  Jag och frida var på eriks innan, jag köpte en bulle med bulle, längesen ;) och frida köpte något lösgodis och ett litet marabou choklad :) Godis moster är vad vi är. haha

Imorgon är det fredag och jag längtar! Ska försöka hitta på något kul. Får se vad som händer. Jag och frida anskecyklar till godis butiken ;p. haha. På lördag ska vi göra det med jessica iallafall om det inte regnar och blåser. Håller tummarna på att det inte gör det :)

Btw, har ni hört Carolina Gynnings låt? haha. så  fräck. har den på datan. Den heter "Allt jag tar på blir guld!" haha. Ladda ner nu! ;b

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0