söndag

nu sitter man här igen , har inte skrivit sen i torsdags så jag tänkte rabbla upp vad jag gjorde i fredags och igår också, om ni inte pallar läsa så klockan ner rutan bara ;). haha.

fredags; då hade vi prov i engelska och det kändes verkligen inte som det gick bra. Usch nej. Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev på provet, det käns som det gick uselt. Annars var dagen som vilken fredag som helst, helt jädrans underbar. Det var fint väder och det kändes att det var på väg mot sportlov &ekebo. På kvällen hade vi även disco för dem små klasserna. Vi fick ihop ca 6700 kr. Vet inte exakt hur mycket, men något sånt. Vi var väl därifrån någon gång vid 12. Så jag somna kanske halv ett. Riktigt trött!

lördag, Upp vid halv 7 för att klä på sig och sen äta frukost. Vi skulle till spring hill och packa kuddar men först skulle vi hämta emma hemma hos sig, Vi var hos emma någon gång runt halv 8 och ungefär kvart i åtta skulle vi träffas vis statoil för att mötas, för vi hade absolut ingen aning om vart det låg. Så var vi där och allt upp packandet började och byta ut en kudde och lägga in en ny.  Vi var väl där till typ klockan 12. Vår "grupp" var typ snabbast ;p. haha. När vi var klara kom Emmas pappa och hämta oss. Vi åkte hem till emma och hon packade, när vi anlände hem till oss hoppa vi i sängs och kollade på bring it on, för den hade inte emma sett och så somnade vi ;p. Sen vaknade jag någon gång vid halv 5 och då var emma och frida också vakna. Vi satt och prata lite och sen gick vi ner och åt taco. Och sen entligen blev klockan sex och jag fick äta vad jag ville, haha. Gott! Efter käket gick vi upp och började fixa lite och kollade på johan glans på youtube ;D. ahah. Vi var väl på ekebo tjugo i nio och då var där endån ganska mycket folk. Jag hade i alla fall kul. Men det blev lite jobbigt ibland! :( jaja. Sen när man kom hem ville emma spela kort,, haha. jag trodde jag skulle dö . jag var skit trött och så ville hon spela kort, jag tog ett parti med henne sen la jag mig i min säng och slockna direkt ;p. haha

söndag, vaknade typ halv 19 idag. Gick ner och år frukost så ringde jessica pch frågade när vi skulle åka till klippan, för vi skulle nämligen kolla på klippans innebandy lag (killarna) vet inte vilken ålder men typ p15 eller vad det heter i bandy ;p. haha. De vann i alla fall med 3-2 sen kollade vi på klippans flicklag, frids och dem :) de förlorade tyvärr med 2-0. Men de var nära många gånger.  Sen gick vi till netto för att handla billigt choklad och där va mamma och handlade frukt till vår fruktsallad som hon ska göra ikväääll =). gott ! Så vi åkte med henne hem och jessica åt med sin pappa hem ;p. haha. Nu sitter frida emma och wilmer på golvet och spelar kort och jag ska snart hoppa ner och spela med dem, måste göra det för emma! haha :p jaja ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0