söndag

Igår efter att jag skrivit inlägget här i bloggen så gick jag int eill Wilmer och Joel och så bestämde vi oss för att cykla till mölletofta, så cykla vi inom hampus och hämta honom. När vi kom dit så var ju naturligtvis allt stängt haha, så vi cyklade dit i onödan ;p. Men vi fick ju motion, haha. Joel ville att vi skulle sätta os ner och vila lite så på baksidan av burger king var där några stolar som vi satt på, så började joel göra charade (vet inte hur det stavas ;p )med oss och det var väl ganska kul. Sen cyklade vi hem för alla frös, jag och joel mådde illa och hade ont i huvudena så det va nog det bästa. Vi var väl hemma typ kvart i tolv. Sen hoppade jag i säng.

Vaknade typ halv 11 i morse, gick ner och åt frukost och sen gick jag upp och gjorde en massa läxa, så det är väl det jag gjorde innan idag, nu vid 4 typ åkte jag mamma frida och dessan till åstorp och skulle köpa öäsk och lite godis och så till disco. Hittade tyvärr ingen fanta men det tar mamma på city gross! haha. Jag köpte en liten alla hjärtans dag present till mamma okså ;). haha. Har slått in den fint och allt.

Måste bara berätta att jag fastar nu ;). Fast jag ska ändån inte äta godis och sånt på lördagar och söndagar, ska försöka sluta med det nu. :) Jag åt väl inte världens bästa middag idag men jag bad mamma att göra pommesen i ugnen istället för fritera,  och det gjorde hon :) Hon frågade också om vi ville ha så café paris sås elelr vad det heter just för att jag och frida fastar men de andra ville ha så vi lät henne göra det endån ;p. Så nu blir det bara mörkt bröd leverpastej och vatten på morgnarna ;). haha. Det ska bli kul och se om jag klara det ! lycka till kajs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0