morgon

idag är det tisdag och skola. På syslöjden håller jag på med en jätte fin klänning, klänningen på bilden är ganska fin sen vet man ju inte om resultatet blir bra ;). men jag ska försöka göra så gott jag kan. Sen är det en massa skit som ska ut om discot o.s.v. mycket att stå i just nu. haha.

Igår på träningen så snubbla jag och så fick jag värsta skrapsåret på knäet, så det svider jätte mycket nu ;p.
Igår vann jag också pingisturneringen mot Jessica, haha. Jag vill egentligen inte vinna, höhö. Jag vill inte spela mot dem små,  det är så bra. De från 8 skulle inte vara med på tävlingen så jag ka nöta en 7;a och en 6;a och udch det vill jag verkligen inte. haha. Men man kan ju få en fin medalj om man vinner. Hahah. eller inte. Jag vill verkligen inte vara med, varför stälde jag upp. Jag kommer inte skärpa mig den kvällen, bara så alla vet. Jag ska göra allt för att förlora :). Det kändes bra att skriva det faktiskt.

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen dra mig till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0