måndag

Busfabriken var ett mysigt ställe, tyvärr måde jag inte så bra så jag hade inte så jätte kul, men att få umgås med frida är alltid kul. Där var riktigt fint så jag kommer nog åka dit fler gånger om jag blir erbjuden ;) . haha. Efter busfabriken åkte vi till väla för att wilma, frida, samuel och max skulle äta. Var väl där till tre, och då mådde jag riktigt såligt. Sen direkt när jag kom hem somna jag och sov typ yill halv 6. Mår inte lika illa men har jätte ont i halsen och huvudet känns helt off. Fast tanken på mat gör mig illamående så jag försöker undvika de tankarna ;p.
Ikväll kommer jag förmodligen inte att kunna sova, det blir väl att titta på tv hela kvällen och natten. Jag ska börja mitt tv-tittande klockan 8 hade jag tänkt, för då börjar anna pihl.

Imorgon fyller jimbo 16 år och är en stor pojke :). Jag tänker inte skriva vad jag ska ge honom ;p. haha. Hoppas verkligen jag blir bättre. Men det gör väl ingetting om jag spyr på honom ;p. haha. nej det ska jag inte göra! öörrk ;b. Men att smitta honom med mitt hals ont gör nog inget, då vet han hur ont jag har det och jag vet hur ont han har det så vi kan trösta varandra ;p. haha.

Mamma kom hem för tio min sen typ, men hon stack igen för hon sk på tant gympa i gympa salen :) mamma ville igentligen att jag och frida skulle följa med och börja. Vi var inne på det ett tag, men nej. Där är bara äldre damor, haha. Tråkigt nog fick ag inte träna idag, och att cykla nu ikväll finns det ingen tanke på i huvudet.. :/ får se imorgon i så fall.. Nej nu ska jag gå och försöka få ner en liten bit i magen.  Ciao!


Kommentarer
Postat av: Hilajna

Och snart ses vi. ;D

2008-02-18 @ 19:26:51
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: kajsa

japps :D

2008-02-18 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0