lördag.

Idag ringde min klocka 8 för att vi skulle baka bular och sen sälja på eris. Jag och frida bakade och wilmer, jim och joel stod uppe på eriks och sålde ;p. haha. Fick in typ 1000. tjohoo! Cyklade nyss. Alltid lika gött! :) Ska snart hoppa in i duschen.  Det känns som söndag idag, alla är helt sega. Wilmer sover och joel och jim sitter vid joels data och bara är helt tysta och kollar ;p. haha. Själv sitter jagpå Wilmers data och skriver, ville egentligten spela på shockplay men jag spelade där igår och så får maninte spela på 24 h på samma data om man är gäst så jag fick stänga ner sidan och så logga jag in här för att skriva ett inlägg.

Ikväll ska vi in till våra grannar, Ove och Laila. Burmans ska ju naturligtvis också med! :) sen ska jag fråga malin om vi ska kila hem här och kolla melodifestiveln ;D. Vet inte alla som ska vara med, men jag vet ola och han hajar jag på! fast jag inte hört hans låt ;p I mina ögon är han alltid en stjärna.

På söndag blir det mest lungt, ska inte göra något speciellt, kanske cykla eller gå men det kan man ju inte göra hela dagen. Får ta dagen som den kommer liksom. Göterborgarna har lov nu v.7 och vi ska behöva vänta en hel vecka på vårt, jag orkar inte vänta, vill ha lov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0