jims födelsedag

god morgon eller förmiddag? för mig blir det förmiddag, vaknade halv 9 i morse, och kunde verkligen inte somna om, kan jag aldrig när jag väl vaknat, jag hatar det ! så jag gick ner och la mig i soffan och kollade på lite tv, sen tog jag massvis med reklam som vi fått igår och tidningen från idag, sen försökte jag äta något litet, men jag har så fruktansvärt ont i min hals.. :/ Jag tönkte gå upp och besöka frida på eriks och då ska jag köpa halstabletter! Usch ja. Hoppas hon jobbar nu så hon inte är på lunch ;p. men jim var där för ca 10 min sen och då var hon där så hoppas att hon sitter kvar ;). haha.

Idag fyller min pojkvän jim 16 år. Han börjar bli gammal nu. Inte långt från 70 ;). Ska hem till han ikväll och mysa. Blir förmodligen att jag sover där också men han får vara beredd på att bli smittad då ;). haha. Men vi har ju lov så skit samma! :s. Det ät så typiskt faktiskt jag är typ sjuk 1 gång om året och är inte lite typiskt då att det kommer på sportlovet och dagen innan jims födelsedag, jag retar mig faktiskt lite på det.  Jag mår faktiskt bättre än igår men jag har fortfarande ont i halsen och fryser i mellan åt och är varm i mellan åt. men det går nog över! haha ;)

nej nu ska jag byta tröja och bege mig mot min bästis på eriiiiiks ;) Ching! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0