home, sweet home

Hemma igen efter fotbollen och nu sitter jaag och kollar på fotboll ;p. eller just nu är det reklam men ja..
Fotbollen  gick väl bra idag, men jag måste lära mig att ha mer kontroll på bollen, men det ska man väl klara till sommaren. Idag var vi 16 eller 17 st och set ät lite roligare än att bara vara 10 typ.

När jag kom hem gjorde jag och mina syskon semlor och så hade mamma stoppat visparna i diskmaskinen så vi fick vispa grädden förhand, eller wilmer och frida gjorde det. Jag bara satt och kolla på och fråga om jag skulle hjälpa till men det fick jag inte, haha ;p. God semla!

Imorgon ar vi nationella prov och jag vet inte vad jag ska ha för fika, jag ska nog typ bara ta med vatten för jag brukar aldrig annars äta något under den tiden, så varför skulle jag göra det nu? Kanske tar med mig lite saft soppa för att reta joel ;). haha. det är mums. Imorgon kommer våre resekommite tid försvinna för vi ska ha det provet, och vi har så mycket att göra nu, det är lite synd. Vi får inte glömma att gå till röda huset imorgon! haha.
Jaja, vi kommer väl glömma det. men det får vi inte för att annars kommer vi inte komma iväg! :p

Nej nu ska jag gå och försöka duscha snabbt så jag hinner kolla från början till slut på fotbollen och sen ska jag slänga mig i sängen och bara sova. Mys! jag och tiger ;). hahahaha. 




nej jim, jag är inte sur på dig! och har inte varit heller. :)

Kommentarer
Postat av: jimpim

hahahah det var ju bra :D

2008-02-08 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0