helgen

söndag i dag och en dag kvar till skolan jag orkar inte, imorgon skulle vi förmodligen ha test i  musik histora så jag ska öva på det sen, sen ska jag kolla igeno mfranska glosorna och läsa lite om andra världs kriget för det har vi prov på snart.

Helgen har jag spenderat på ullared med grannarna, ;). haha. så sjukt kul man kan ha med dem . När jag bure och wilmer var i vår stuga blev det plötsligt strömavbrott så vi fick tända ljus och allt,haha :p. jag wilmer och bure började diska sen, duktiga var vi :) . Och alla andra satt i burmans suga. haha. När man gick in där satt alla och skrek och skratta ;p. Betina hade sålt tre sånna pytte ljus för 20 kr till någon som skulle försöka få ljuse i sin stuga. och när personen gått så kommer hon på att hon hade grav ljus ;p. Så det skämta dem om hela kvällen. hahha. Sista dagen när vi skulle ut från ullared skulle frida bara fråga en sak om vår mobil på ett sånt tre grejs, sånna som står ute och erbjuder massa grejer, och så började han babbla på som in i ;p. haha. Han var en riktigt duktig försäljare asså! hhaha. har nog aldrig varit med om någon bättre ;p. jaja. Så han lyckades få oss att köpa 5 mobiler ;D. haha. Så nu har jag en ny mobil som jag älskar och som är jätte rolig att pilla med :)

Nej nu tänkte jag gå och öva läxa och läsa, sen ska jag nog cykla och måla naglana, för försöka hitta på något annat också, kanske vara med frida larsson?! :D jaja. Ciao!

♥ (kommer bild senare på mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0