fredag och mys

slutade skolan halv 1 typ, tror jag. Sista lektionen var matte, det känns bra att sluta veckan med ett matte pass, jag gillar verkligen matte. Men det har blivit lite tråkigare sen jonas försvann :/. Har precis gjort matte läxan och övar lite på franskaglosor och lite grammatik har ju prov på det på onsdag, och läxa i franska till tisadg, hon är inte kry asså! haha. Vi har franska tisdagar, onsdagar och torsdagar och vi får franska läxa till varje lektion och det är ju inte lite heller. Hon har varit snäll kanske 1 eller 2 gånger och gett oss bara läxa till tisdagen och torsdagen. haha
Har engelska prov på fredag, hoppas det går bra. Har börjat förstå Gunillas prv nu faktiskt, inte för svårt men inte för lätt + att hon är rättvis! haha. På våra so och engelska lektioner kolla på vi på en film från andra världskriget om en liten pojke som klara sig hela tiden typ. Han har blivit av med sin pappa och pappan lovade honom att han skulle komma tillbaka, så just nu väntar man bara på att pappan ska komma tillbaka och dem dör eller något, haha. 

Jag och frida skulle egentligen cyklat till godisbutik, jag vet inte hur det blir med det. Får se om Frids orkar följa med för jag ska vara med henne, annars struntar vi i att åka dit ;p. haha. Mamma köper väl det nu när hon är och handlar, omman har tur ;p. annars får jag leva på frukt! :D.  

Jag vet inte vad jag ska göra tills frida kommer, jag orkar inte sitta här och öva läxa, jag kanske går in till Wilmer och kollar vad han har för sig och ber honom att bränna ut en film till mig :D , låter som ett utmärkt förslag. Då kanske jag ska gå och fråga nu då, haha. Nu plingar jag iväg. 

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0