fotboll

idag hade vi sovmorgon i skolan så jag vaknade 08.00 och böja fixa mig typ halv nio kom joel och hälsa på ;p. haha. Sen stack jag till skolan typ nio - fem över nio någon gång. Pratade lite med annika sen började skoldagen som vanligt. Jag åkte hem med joel pga. att han skulle vänta här medan Wilmer va på skolan med sånt inlärnings grejs. Så jag gjorde varsin semla till och och sen gick vi upp och jag gjorde lite läxa och han satt bredvid och åt sin semla ;p. haha. Sen kom frida för vi skulle köra till fotbollen. tack frida <3. Det var ju så roligt att du körde idag. :) haha. Nu ligger frida i min säng och kollar på andra avenyn och jag är allmänt irriterad på bilddagboken, den ska klabba alltid! usch på dem. Kan ju fixa de skitet nu! ;p. Imorgon har vi nationella prov som alla andra nior i hela sverige har. Jag är faktiskt inte nervös alls, är mer nervös på ett vanligt prov, men enligt frida var det rätt lätt ;p. så jag hoppas jag också tycker det ;). haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0