färdig cyklad.

Nu har jag precis cyklat. Cyklade typ 1 mil på 28 min, gick lite slöare idag för att jag satt på msn på mobilen och då hänger man inte med i trampningen ibland ;p Satt och kollade på gay galan i mellan åt. Så överdrivet ;p haha.
Just nu står dany och heresa och sjunger på tv;n, usch vad hon sjunger kasst live! hahah. Jag skulle till och med sjunga bättre och då sjunger hon inte bra asså ;p.

Imorgon är det fredag, yes yes! Taco ofc, hihi. det är så fredagsmys. Har det varje fredag och tröttnar aldrig, blir bara godare och godare för vaje fredag. Man längtar faktiskt ibland till tacofredagen. :)

Det har blivit väldigt populärt att göra dissar och låtar till varandra nu. Haha. Wilmer gjorde en jätte söt låt, haha. Han sjöng om mig och frida, låten heter "Kajsa och Frida ni är underbara" Min bror är bäst. Jag bara älskar att vara trilling!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0