ekebo

I går va det ekrebo och det var väl kul. haha. Var där med frida, jessica, wilmer och joel. Träffade en massa stissar där också ;). haha. Sarah stod och sålde dricka och så frågade jag henne varför hon aldrig tränade så sa hon att det var för att hon fårr vatten i lungerna, och att hon skulle börjja träna snart. Jag hoppas vrkligen det! det är kyl. :) Tar inte det lång tid att få bort? ashc jag vet inte. ;p.  Jim var också där. han som skadat sig och allt. awe :/.

Var med frida igår också.nice, haha. Hoppas inte danne vill vara med henne idag så kan hon och jag va, haha! :D. JAG VILL VARA MED DIG IDAG FRIDA! (a). Vi var ute och gick igår i typ 1 timme, men mer exakt 55 min. haha. Sen cyklade jag när jag kom hem och sen var det ekebo. Vill gå ut idag också och cykla eller springa, undra om det fortfarande är snö ute, har inte kolalt det ännu. men hoppas på att det inte ätr det så kan jag ju springa :) haha.

Imorgon är det skola igen och så har vi musik prov och så ska vi gå ner på bonna skolan och fråga efter minibussar till klassresan ;) haha. Hoppas dem är vänliga och hyr ut, hoppas! I dag var det egentligen träning, men fida har feber och ja, jag vet inte hur jag känner mig. Men det känns som om jag inte orkar träna idag, men cykla fungerar alltid ;) . men imorogn blir det förmodligen träning för mig! :). haha Nej nu ska jag gå och rymma upp lite och kolla ut och se om det fortfarande ligger snö på vägarna, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0