back to school.

Då var det dax för skola igen, jag och frida kom 35 min för tidigt i morse till skolan, snacka om att vi saknat skolan. haha. eller inte? Vår första lektion var, eller lektion  var det kanske inte men vi började dagen med handledar tid. Och annette var förkyld sa hon, kul! Och bartoz eller hur han stavar det, han är polsk så började hon prata om hans prao och fråga var han skulle vara men han fatta inget och satt bara och "mmm" haha. Sen så sa han att han inte valt någon prao ;D. haha. helt borta ;p

Tränade innan och spelade nyss kort med wilmer, så kass han är asså! han fuskar hela tiden. Jag satt på datan i mellan åt och då fuskade han som faan ;D. haha. Så jag förlorade typ hela tiden och han bara skratta. Sicken brpr jag har asså. haha. eller han är mammas och pappas hittebarn ;d. haha precis som jessica är ;). haha !

På onsdag på träning ska vi få våra kläder. Jag längtar :). hihi. Men ska snart gå och duscha. Först ska jag in och slå wilmer och skrika på honom, han får inte fuska. Han får mig att verka pdålig på skitgubbe ;o. ALDRIG, säger jag bara. :). haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0