alla hjärtans dag

nu är nästan min dag över, har stressat igenom denna dagen, usch vad jobbigt. Ska strax cykla efter allt ätande ;p sen ska jag hoppa in i duschen sen ska jag slänga mig i min säng och bara läsa läxa. usch, jag hatar läxa! har typ inte alls kunnat öva mycket på grund av att vi var i solan till typ 4 och fixade sen åkte jag hem och övade på lite gkosor sen åkte jag och mamma till godis butiken för att vi skulle köpa godis till imorgon och sen hem och öva lite på provet sen skulle jag äta, kebabtallrik, mums. Romas kebab tallrikar var riktigt stor ;). gott. Sen hjälpte jag mamma med hennes espreco maskin som hon fick av pappa i bröllopspresent, dock inget värktyg som pappa hade användning av denna gången ;p. haha. Så grejade vi med det sen åt vi en sån havre tårta med jordgubbar som mamma gjort. Jag älskar jordgubbar! Och nu äntligen ska jag cykla och förbränna några kalorier. Känns så skönt efter att man cyklat. Sen som sagt är dagen typ slut. Jag längtar tills imorgon, ska ta med mig massor av frukt och äta där. Jag älskar frukt. hihi.

Idag i skolan fick jag alla hjärtans dag present av jim, tack jimbo. Tre rosor, en liten nalle björn i en nyckelring och ett litet marsipan hjärta, han köpte bara ett litet hjärta för han visste att jag fasta, bra gjort pojkvän! :). hihi. Fick även like saker av mamma och pappa idag, och ett brev på posten från farmor där det låt 200 kr. Så snälla <3<3

Nej nu ska jag hoppa i träningskäderna och sen börja cykla. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0