21 februari

torsdag idag. HAr varit hos helena nu onsdag till torsdag, tränade verken i måndags eller i går för ag har så förbaskat ont i halsen, och det blir nog inte bättre utav träning. I onsdags var jag även med jim för jag sov hos honom från tisdagen till onsdagen så tunr 3 tiden gick vi hem till mig ;p var väl hemma runt 4 någon gång ;p. haha. det var rätt skönt att vara ute och gå :). öven om jim går slött som en snigel. Han förstörde även min väska som jag köpt i grekland. Han färgade ena sidan blå på grund av hans byxor. Usch som den ser ut nu  :/ bläää! men mamma skulle försöka få bort lite ;p testa i alla fall.

I morgon ska vi åka till ullared med burmans ;d. Helena ville också med men det finns ju ingen plats i bilen och stugan, tyvärr. Ska handla lite skit till jim också. Sen skulle vi kolla på det nya monopolet till helena ;p.

Nej nu ska jag gå för jag och jim ska spela alfapet och sen ska jag nanna och hoppas att jag somnar. Natti!

Kommentarer
Postat av: Hilajna

Där fanns plats i stugan men inte i bilen. ;)

2008-02-22 @ 11:51:38
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0