1 day left.

nu är det egentligen bara några timmar sen är det den 14 februari och alla hjärtams dag. Jag kommer mkt väl ihåg denna dagen från förra året ;). lägger in lite gamla bilder nedan. Imorgon ska vi baka i skolan till ämneskvällen sen ska jag hem och sen sticker jag mamma, frida och wilmer till godis butiken för att köpa godis till discot och sen blir det att öva prov och öva prov, jag måste också ladda ner en massa låtar på amandas data. Jag kommer kvävas av allt stressande, fy för asså. Sen på kvällen ska jag fira alla hjärtans dag med familjen. Mamma och pappa har även 16 års brollops dag ;). hihi. sööt! jag älska min föräldra mest ♥ De valde alla hjärtans dag som deras bröllops dag på grund av att pappa inte skulle glömma när de var ;) haha. Min pappa är så romantisk, haha.  mys.

på fredag är det disco och då blir det att hjälpa till där hela dagen typ, sen lördagen ska man upp typ sex -halv 7 för vi ska packa kalsonger till fotbollen, haha. För att vi ska kunna åka på cuper. Sen ska emma med hem här och vi ska sova och kolla bring it on, har vi redan bestämt. hihi. På kvällen lbir det ekbo med emma, frida och jessica. Och på söndag ska jag bara ta det lungt, jag emma och frida ska vakna riktigt sent, hoppas jag! Du skulle inte förväna mig om man vaknar med en kudde i huvudet av emma, haha. ( det är inte emma björk, emma i mitt fotbollslag, haha bara så alla vet) haha. Hon är sån extremt pigg alltid. men det gör en bara glad! haha



1. Josh och jim. j som står bakom
2. Mammas& Pappas 15 års bröllops tårta
3. jag , haha!
4. Jim.j
5. Alla hjärtans dag bordet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0