Tisdag med pommer

Har haft riktigt roligt idag, det var längesen jag hade det, tack pommer ♥ :D
Först hade vi träning i skolan, det var skit skoj, sen så hade vi hälsa
och då fick vi reda på att någon dag i april ska vår klass hålla i en frilufsdag för hela skolan
fy fan vad kul! och vi ska vara typ funktionärer och domare och så.
Efter skolan tränade vi lucia från 3 till kvart i 4 typ. jag blev lucia, iiiih :D
Sen följde pommer med hem så skulle vi kolla film "p.s I love you" men jag hade redan sett
den, men jag kommer dock inte ihåg vart jag sett den ;p men så tröttna vi på det så börja vi spela
fotbollsspelet på mitt rum vi körde tre omgångar först till 10 och jag vann två av dem, haha! skit
kul, man blev riktigt varm när man spela det ;p. Jag låg under med typ 7-1 en rundan med vände och vann ändå! (H)
haha. Så skulle vi gå ner och äta så sa jag så till mamma "jag och pommer spela fotbollsspelet och jag vann! "
hon bara " jag man hörde det!" haha, vi flytta typ hela bordet och allt ;p haha! Efter vi ätit stack vi på innebandy i klippan
skulle kolla klippan mot åstorp, tyvärr förlora klippan ':/ men jimmy var ändå bäst! :) hihi♥ Sen körde pommers pappa oss hem och nu ligger jag bara här ;p Imorgon är det onsdag och skolans tråkigaste dag! ;p Nu ska jag gå, Puss;*

min jimmy! :)

Kommentarer
Postat av: pommer

hahah, vi hade kul ja :D tack själv kajs <3<3

2008-12-11 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0