måndag!

Nu är det måndag och min dag har varit superduper kul med anna och pommer! haha.
På morgonen hade vi gympa och sen hade vi matte, men i stället för att sitta och arbeta
med det vi skulle åkte vi till jyst och hämtade julkataloger! fy fan vad kul vi hade, jag älskar er girls! ♥
Det tog oss två och en halv timme typ ;p haha. dessa stadsbussar! ;p
Imorgon ska jag var med pommer och vi ska äta lussekatter och kolla åstorp mot klippan i innebandy.
Både jag och pommer haja rpå klippan, aight pommis? ;) haha.

Ja helgen har varit helt proppad har typ gjort saker hela tiden så den har varit helt underbar!
Tiden går tyvärr fort när man har tid.

Fredag; Skolan, efter det åkte jag och syster och träna, sen åkte jag och pappis in till klippan,
hämta jimmy och fippe sen åkte vi på fest till världens bästa pommis, var inte där så jätte länge!
vilket var väldigt synd. P.g.a att jag skulle jobba dagen efter och skulle upp vid halv 7 då! fy faen ;p
Så när jag kom hem hade wilmer bjudit hit några tjejer och killar, haha. filip decka i soffan där nere
och alexandra var typ helt borta, men hon var rätt gullig när hon var sån ;) haha. Jag och alexandra
ska spela mitt fotbolls spel någongång, det sa hon till mig, om hon kommer ihåg det?! haha ;p
Så jag somna typ inte förren halv 2 - 2 någongång ;p
Lördag;  Upp halv 7 för att jobba med kullavägen, vi packade presentboxar till varenda anställd på ica, fy fasen säger jag bara! det var typ 7000 något ;pså vi var klara vid sex npgon gpng ;o fy fan vad jag var trött då ;p.
Hem och duscha och lite sånt, sen kom jimmy <3 myspys, han var här till typ 2. sen åkte han hem och jag somna vid halv 3 den kvällen typ ;p.
Söndag;  Klockan 10 väckte mamma mig :O jag som var så trött, brukar normalt vakna någon gång vid 8 - halv 9 men nu fick mamma väcka mig och jag var as trött då ;p. Sen åkte vi hemifrån vid halv 11 för att träna vid 11, träningen slutade halv1 så ducha jag och frida sen stack vi till malin, magnus, ella och filip och baka pepparkakor med dem. barnen är 7 och 4 år gamla, söta! :) Var hemma vid typ 7? sen skjusa pappa mig till jimmy så var jag där till 10, sen kom pappis och hämta mig och jag somna väl typ vid lite över 12 ;p. Och idag var jag då helt jädra trött i skolan! ;p Första lektionen var idrott och då var man inte så mycket på g precis ;p haha.

Amanda palo ringde nyss, hon kommer snart, har saknat henne!


kajsa och amanda på skolavslutningen! :) <3

Kommentarer
Postat av: pommer

haha, så sjuk dag, men rolig satan :D och imrg så kommer jag inte hålla på åby nej :) haha, du är bäst kajsen <3 <3 <3

2008-12-08 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0