lördag/söndag

Gokväll!
Hela dagen idag och typ sen sex igår var jimmy här.
Sötnousen sov här, och vi var typ ute och kickade och
spela lite boll, jag höll på att ramla två gånger ;o. aaah! ;p
haha, sen bakade vi kladdkaka, och den blev super duper god!
Jimmy vakande jä-ä-ä-ätte sent och jag jätte tidigt.
Och samma när vi skulle sova, haha ;p. Men det är kajsa! hihi,

Sen kom min bästis frida, och vi pratade en massa skit som alltid
haha. Vi kunde inte byta klappisar idag p.g.a att hon in te klöpt
klart sitt ännu och vi åker imorgon vid 10 sen är vi iväg till den 25
haha, men bättre sent än aldrig. Bara så du vet,I love you, hihi <3<3

Ska strax sova, ska åka härifrån vid 10 imorgon :) och då får jag äntligen träffa
kussenusse, hon som jag saknat sååå mycket. <3

Jag kommer inte skriva på ett tag, men det kommer bilder senare, Jag lovar! :) PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: marielle

och du kan tro att jag har saknat er en massamassa också hjärtat. :*

2008-12-23 @ 00:13:54
URL: http://fransina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0