Gårdagen

Igår på kvällen var det ju då bahnhof.
Var där med frida (syster) och pommelipommis :D
Jag hade riktigt kul, tack pommer. I love you, partypinglan ;)  :D
 var hemma hos pommers bror
innan i ängelholm, så drack vi lite där och umgicks med
hans kompisar ett tag ;p haha. Spelade kort och sånt!
Sen vid halv 11 gick vi till bahnhof. Och då träffade frida sina
kompisar där och gick med dem och jag och pommer var
där. Träffade älskliiing också, verkligen baoute sööt! hihi :D
Jag det hände en massa inne på bahnhof som jag inte orkar
förklara haha ;p. Träffade en massa trevliga personer och allt.
Vid 2 tiden kom frida och hämta mig och frida, tack fridis <3 haha.
Somna typ direkt när jag kom hem ;p

Och idag lördag, mått sådär, tröttt som in i! Men jag åkte ändå
men fridis till väla och frida (syster) följde också med.
Så gick vi där lite, träffa lite folk och fy med människor där va! ;p
I alla fall, jag köpte ingenting! De andra två lyckades handla men
inte jag ;O Frida Larsson köpte en snygge mobil, hih ;)

den såg nog typ ut såhär ;p. haha :D
Nej ikväll blir det langos och burmans som gäller, haha.
As always! :p nej nu ska jag gå. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: pommer

fan va kul vi hade bästaste :) b-hof nästa igen :D <3

2008-12-27 @ 18:48:10
Postat av: Anonym

haha, oh ja! ;D <3<3

2008-12-28 @ 11:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0