fredag och strövelstorpscupen.

Idag har vi varit på cup hela dagen i strövelstorp
Vi skulle vara där kvart i 2 och första matchen spelades kvart i 3.
Så kom vi dit och bytade om, kajsa har ju då #9 och var även kapten, hihi :)
Första matchen vann vi med 2-0 mot strövelstorp, jag var assist på båda målen
och jenny gjorde båda målen, duktigt! :D
Sen andra matchen spelade vi också mot strövelstorp p.g.a att de tredje laget
i vå grupp hoppade av. Så den matchen blev 3-1 och jag gjorde 2 mål
och jag gjorde en assist till min syster så gjorde hon ett snygge mål ;)
Sen tredje matchen var det kvartsfinal och vi mötte något konstigt lag
och det blev 1-1 vid slutsingnal och vi skulle ta bort en spelare efter var 2 minut
och så gick två minuter och ingen hade gjort mål och så var vi tre spelare kvar på planen
Tror det var jag, emma och sen frida? eller my. Kommer inte ihåg. Och vi kämpade,
blev riktigt trött då! var ensam på forwarden! ;p Sen typ 10 sek kvar av dem 2 minuterna
så lyckades dem jävlarna skjuta in bollen i mål. Bläää också! men vi kämpade på bra idag.
Och de flesta gjorde sitt bästa.

Nej nu måste jag gå och fixa mig, bahnhof i kväll med min syster frida och pommelipommis :D
PussPuss ;*



-LOVE

Kommentarer
Postat av: Donnia

Hej! Ni var superduktiga synd att de gjorde mål sista sek men jag tycker du ska vara skit stolt <33 puss och Gott nytt år XD

2008-12-26 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0